Ambroo och Lagkapten: Hur tycker ni att de ska hedras då?
Inlägg: 1276550
Svarskommentarer
Sv: Biffen R.I.P.
T T: Man kan väl tycka att nån med hög aktning inom klubben kunde bränna av ett par ord offentligt och att man kan ges en tyst minut innan match. Sen kan man ju även göra ett bättre "altare" än det som står undanskuffat i ståplatsentrén och i det lyfta fram även de bortgångna profilerna.
Edit: Jag anser att ett lakan i taket som lyfter fram en av hjältarna inte räcker.
Edit: Jag anser att ett lakan i taket som lyfter fram en av hjältarna inte räcker.
Redigerad kommentar