1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1276550

Sv: Biffen R.I.P.
Ambroo och Lagkapten: Hur tycker ni att de ska hedras då?

Svarskommentarer

Sv: Biffen R.I.P.
T T: Varför inte hissa deras tröjor i taket ?? Så som vi gjort för Strimma.

Sv: Biffen R.I.P.
T T: Man kan väl tycka att nån med hög aktning inom klubben kunde bränna av ett par ord offentligt och att man kan ges en tyst minut innan match. Sen kan man ju även göra ett bättre "altare" än det som står undanskuffat i ståplatsentrén och i det lyfta fram även de bortgångna profilerna.

Edit: Jag anser att ett lakan i taket som lyfter fram en av hjältarna inte räcker.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.