T T: Varför inte hissa deras tröjor i taket ?? Så som vi gjort för Strimma.
Inlägg: 1276578
Svarskommentarer
Sv: Biffen R.I.P.
Inga tröjor i taket inte. Förjävla patetiskt det. Vi snackar människor här. De förtjänar inte mer. En liten hyllning kanske. Inte mer...