1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1276579

Sv: Biffen R.I.P.
Inga tröjor i taket inte. Förjävla patetiskt det. Vi snackar människor här. De förtjänar inte mer. En liten hyllning kanske. Inte mer...

Svarskommentarer

Sv: Biffen R.I.P.
DJ Hemp: att det finns sådana som dig det är patetiskt det

Sv: Biffen R.I.P.
DJ Hemp: Du tycker att det räcker med 3 textrader i matchprogrammet eller ?? Tänk efter snälla nån.. Vi är den blekaste klubben i Sverige när det handlar om spelarhyllningar.. Varför inte vända på den sanningen och göra något för den forna tidens hjältar.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.