Inga tröjor i taket inte. Förjävla patetiskt det. Vi snackar människor här. De förtjänar inte mer. En liten hyllning kanske. Inte mer...
Inlägg: 1276579
Svarskommentarer
Sv: Biffen R.I.P.
DJ Hemp: Du tycker att det räcker med 3 textrader i matchprogrammet eller ?? Tänk efter snälla nån.. Vi är den blekaste klubben i Sverige när det handlar om spelarhyllningar.. Varför inte vända på den sanningen och göra något för den forna tidens hjältar.