1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1277074

Sv: Apropå nånting...
Nyström om Perra o Timrå.

Vilken skillnad på personligheter vi har haft de senaste åren mellan Challe o Perra.


Ett citat bara: "Varför skulle jag inte tippa guld för mitt lag? Jag fattar det inte. Om jag tippar guld för något annat lag, vad ska jag då säga till mina spelare när vi möter det laget. ”Ja, i dag ska vi ut och få stryk pojkar”. Jag begriper inte hur man kan göra annat än tro på sitt eget lag. "

I lööv perra som di säjer i Wärmland

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Hahl Bundy: Hehe jo han är grymt härlig Perra.

Vad gäller tippandet av SM-guld till Timrå så förstår jag inte varför alla blir så upphetsade över det (dvs i media). Det är ett sätt att säga till sina spelare att man tror på dom.


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer