Vad gäller tippandet av SM-guld till Timrå så förstår jag inte varför alla blir så upphetsade över det (dvs i media). Det är ett sätt att säga till sina spelare att man tror på dom.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hahl Bundy: Hehe jo han är grymt härlig Perra.
Vad gäller tippandet av SM-guld till Timrå så förstår jag inte varför alla blir så upphetsade över det (dvs i media). Det är ett sätt att säga till sina spelare att man tror på dom.