dr-nix: Det var ännu ett Sonnyskämt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt.
Inlägg: 1278462
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
T T: nej ingen fara, det var ju förbannat roligt. :)..... eller?