Inlägg: 1278516
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Bragd-Birger: Boorken är ju ute och cyklar, vart vetta fan! Den där avdankade modomålisen däremot har ju varit klockren i match analysen!
Sluggerfest kallar dom det på TV:n - jag kallar det hockeypoesi.
Surt med Hirschenkeller. Hoppas som fan att det inte är något allvarligt.
Men: i den här matchen ska det inte spela någon roll. Forcera skiten!