Inlägg: 1278527
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Blizzard: Pikkens tackling var magnefik. Det där har vi saknat, fantastiskt fint jobb av honom.
Boorken cyklar som "manne banan" om nån kommer ihåg honom.
Boorken cyklar som "manne banan" om nån kommer ihåg honom.
Vissa trodde ju att man skulle bli missnöjda med honom om man hade fel förhoppningar....