RTS: Lander visst, men hade Kolan gett fan i det där sista chipset så hade han orkat få ut den där pucken längs sargen.
Inlägg: 1278573
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Ambroo: Ja precis,, synd med tanke på Timrå spel matchen igenom