Jokela har varit brutalt bra.
Inlägg: 1278611
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Rooster23:
"VEM SKA NUBBEN KÖPA NU?"
HAHAHAHAHAHAHA Älska klacken!
"VEM SKA NUBBEN KÖPA NU?"
HAHAHAHAHAHAHA Älska klacken!