Simmalugnt: Faan att man inte är där....
Inlägg: 1278614
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Rooster23:
"Sämre än Sundsvall, Ja ni är sämre än Sundsvall!"
HAHAHAHAHAHA
Jadu vilket jävla party! Och folk lär ju inte gå hem och lägga sig efter matchen.
"Sämre än Sundsvall, Ja ni är sämre än Sundsvall!"
HAHAHAHAHAHA
Jadu vilket jävla party! Och folk lär ju inte gå hem och lägga sig efter matchen.