Ha ha ha! Gängspö! Gängspö! Gängspö! Gå och lägg er, jävla räkskalare! Det var en vacker dag, vi från Timrå sa, vi ska krossa er, det blir guld i år och vi gör ju mål, vi ska krossa er!
Inlägg: 1278618
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Typiskt, nu är magknipet där igen...fan tre mål ner och man är rädd