Inlägg: 1278665
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Pikkarainen, han kan det här med första intryck. Jag älskar karln.
En match spelad:
En match spelad:
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Blizzard: jo trodde också på fler...men även om det är skoj kanske det inte är optimalt ännu i Svedala med en match fredag kl 21, men en efter sån HÄR match kan INGEN fredag bli bättre :-P
Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Blizzard: Jo nog lär det svida rejält för Styf, men samtidigt så har karln haft ganska mycket problem med skador i ett bra tag nu.
hmm, styf.... :'P
5208, var säker på fullsatt idag ja....men icke!