Satt under matchen och funderade på den största skillnaden jämfört med föregående säsonger. Att vi nu står upp! Så fort någon motståndare var i närheten av Åkerlund vid avblåsningar drogs han bort. Vid varje situation på isen stod vi upp, slog och käftade tillbaka. Så ska det se ut om vi vill bli ett topplag!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att vi nu står upp!
Så fort någon motståndare var i närheten av Åkerlund vid avblåsningar drogs han bort. Vid varje situation på isen stod vi upp, slog och käftade tillbaka.
Så ska det se ut om vi vill bli ett topplag!