1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1278788

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Svartgulröd: Han spelade i stort samtliga matcher ifjol och har inför den här säsongen fått träna upp sig i lugn och ro för första gången på flera år. Så det där är historia nu!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2010-09-17
Ambroo: Word! Den mannen kommer att bli en enorm tillgång för laget i vinter.

Annars är väl de starkaste reflektionerna att Timrå vinner med 6-2 utan Corso och Hirso, att Erixon är förjävle brae, att Robin (14) skulle tillföra det här laget massor, att det kan bli svårt att få tag på biljetter till E.ON längre fram om laget spelar så här.

Alldeles oavsett att man inte ska dra för stora växlar av en premiärmatch så tycker jag att det såg in i h-e bra ut igår. DEt här laget blir inte att leka med. Trusten med harden!11!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.