Det enda jag kan tänka mig att dom kan anmärka på angående tacklingen är att jag tycker att skridskorna lämnar isen i tacklingsögonblicket. Jag har inte direkt koll på regelboken när det gäller tacklingar men man får väl inte hoppa in i en tackling.
Edit: vid närmare koll vill jag nog kanske ändra min story lite. Jag tycker det ser ut som att axeln är i kontakt med ansiktet. Sedan hoppar han in i tacklingen tycker jag också. Det lär nog bli avstängning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det enda jag kan tänka mig att dom kan anmärka på angående tacklingen är att jag tycker att skridskorna lämnar isen i tacklingsögonblicket. Jag har inte direkt koll på regelboken när det gäller tacklingar men man får väl inte hoppa in i en tackling.
Edit: vid närmare koll vill jag nog kanske ändra min story lite. Jag tycker det ser ut som att axeln är i kontakt med ansiktet. Sedan hoppar han in i tacklingen tycker jag också. Det lär nog bli avstängning.
Redigerad kommentar