-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
De mötte ett hårt spelande TIK iaf, tänk er om årets TIK skulle möta fjolårets, vilken slakt. Challe hade blivit fly förbannad "de dödar ju våra spelare, det är ett slakthus där ute...".
Linkan växer som sportchef iaf, han har gjort det bra med årets lag. Var det här han hade i tankarna när han värvade Mäkiaho också.
Annars så borde Nubben kanske ha värvar Challe istället för Kenta igen, vi spelade ju rätt defensivt ifjol. Skulle kanske passa Frölunda i år.
Ni gjorde det riktigt bra i publiken, men enligt tidningen skulle det ju bli slutsålt, ändå fattades 1K pers.
Bara nu laget blir lite mer samspelta i passningsspelet så kommer det här gå riktigt bra. Målskyttar har vi tydligen massor av :) Hallin tex ett kämpande fynd. Sen när man ser Röymark så fattar man inte vad Nubben tänker med.
Åke då, han skötte sig riktigt bra. Jag som trott mer på Pitkämäki, men Tarvainen har gjort det bra med Åke.
Men... kommer det spelas så här fysiskt så kan det nog bli skador på våra framöver också.
Redigerad kommentar