1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1279260

Sv: Apropå nånting...
1a MV: Pitkämäki
2a MV: Åkerlund

1a Backpar: M Karlsson + M Jokela
2a Backpar: T Skogs + A Halonen
3e Backpar: P Styf + S Erixon
4e Backpar: E Granath + F Sonntag

1a Kedja: I Pikkarainen + K Hirschovits + T Pärssinen
2a Kedja: A Larsson (R Lindqvist om han blir kvar) + D Corso + F Hynning
3e Kedja: P Hallin + A Lander + M Röymark
4e Kedja: B Svensson + G Karlsson + A Axelsson

Reserver:

A Valdix (Om han blir kvar)
A Larsson (Om Lindqvist stannar)
J Boyce-Rotevall

Dessa formationer torde kanske funka vid fullt lag? :)

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kostiainen: oj då . larson i andra kedjan .. vilket hopp . från norska ligan till en andra edja i elitserien

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer