STÄNG AV PIKKEN Å JAG FÅR DAMP PÅ DISIPLIN NÄMDEN!!!
Hade det varit en timrå spelare som fått den där tacklingen så hade jag tjutit om 15 års avstängning ant,
när thörnberg sänkte erixon sat jag några meter ovanför å såg på den tacklingen var otäck!
nu i efterhand så kan jag säga att det är en brist från sebbes sida att inte ha koll omkring sig när han transporterar puck men det kostade inte thörnberg mer än ett hånflin att trycka erixon i ryggen den gången så:
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hade det varit en timrå spelare som fått den där tacklingen så hade jag tjutit om 15 års avstängning ant,
när thörnberg sänkte erixon sat jag några meter ovanför å såg på den tacklingen var otäck!
nu i efterhand så kan jag säga att det är en brist från sebbes sida att inte ha koll omkring sig när han transporterar puck men det kostade inte thörnberg mer än ett hånflin att trycka erixon i ryggen den gången så:
STÄNG AV PIKKEN Å JAG FÅR DAMP!
Erixons smäll: