Har kollat ett gäng ggr och tycker Pikkans och Thörnbergs tacklingar är rätt likvärdiga.
I bägge fallen lämnar bägge skridskorna isen samtidigt, om än bara för ett ögonblick. Skall rendera i utvisning helt klart. Avstängningar däremot orkar jag inte spekulera kring då det känns ruskigt lotteribaserat.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
I bägge fallen lämnar bägge skridskorna isen samtidigt, om än bara för ett ögonblick.
Skall rendera i utvisning helt klart. Avstängningar däremot orkar jag inte spekulera kring då det känns ruskigt lotteribaserat.