erathoo: Ja, om man spelar i någon av domarnas älsklingsklubbar Frölunda, HV71 el FBK. De är fridlysta.
Inlägg: 1279534
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så måste man häpna vilka problem Frölunda verkar ha. Honken, är han ES sämste målvakt? Förmodligen. Kommer han bli bänkad? Knappast. Lill-Kenta må ha många kvalitéer men att våga bänka "stjärnor" när det behövs är inte inte av dem....