1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1279542

Sv: Apropå nånting...
lu93rowa: ok, som jag skrev, hade inte full koll på vem det var. Rent "pyskologiskt" förstår jag beteendet (även om det inte är ok) efter en lagkamrat blivit tacklad på ett diskutabelt sätt och tragiskt nog faktiskt också blivit skadad.

Men det jag menar är att lite mer konsekvens skulle önskas då det gäller bedömningar för diciplinnämnden.

Ok, vi har nämnt detta förut - men hur tycker du att Thörnbergs tackling i kvartsfinalen i våras hanterades?

Tycker du inte det finns lite fog för "conspiration theory"?

Känns det inte liiiite som att en avstängning på ovan nämnde Thörnberg mitt under brinnande slutspel kommit VÄLDIGT olämpligt för HV?

Kan det på nåt sätt ha att göra med vem/vilket lag som drabbades/utförde handlingen? troligen inte medvetet men omedvetet..??



Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.