1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1279585

Sv: Pikkarainens tackling
Paddan: Om DU tycker att straffet står i proportion till "brottet" så gissar jag att du kommer att vara ganska kluven när det gäller åsikterna mot dom två modospelarna jag just nämnde, när säsongen är över.

Svarskommentarer

Sv: Pikkarainens tackling
Fy fan... hoppas verkligen Timrå anmäler allt som går. Sebbe fick bland annat en croschecking i ryggen när han gjorde sitt första mål, det är bara att anmäla. Och sen har vi ju de grejer som redan sagts. Usch säger jag bara!

Sv: Pikkarainens tackling
Olle: Jag har inte uttalat mig något om straffet, som ju heller inte delgivits än vad jag vet, men möjligheten för privatpersoner att anmäla ärenden till disciplinnämnden togs bort för att det blev ett antal fall (om jag inte helt missminner mig) där privatpersoner anmälde mindre händelser till disciplinnämnden för att "få bort" sitt favorithatobjekt i ett lag.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.