mikenomad: Det som stör mig så jävla mycket i det här fallet är att det sitter en massa tyckare i maktposition som aldrig haft ett par skridskor på fötterna. Det där är INTE att beteckna som en inhoppad tackling!
Jag skulle vilja höra vad ex-spelare som Wernblom, robban Carlsson eller Ronnie Sundin har att säga i såna här frågor, dom VET hur det känns att få en crosschecking i ansiktet eller hur ofta man blir tacklad på det här sättet i matchsituation.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.