1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1279631

Sv: Pikkarainens tackling
MorganaLefaey: Jag säger inte att det bara skulle sitta en massa "råskinn" på dom här positionerna men lite verklighetsförankring skulle väl inte skada? Att inte yrka på avstängning för tilltaget på Bremberg är i mina ögon samma sak som att erkänna att man aldrig hållit i en hockeyklubba förut. Man sätter inte upp en crosscheck i ansiktshöjd av ren reflex och GÖR man det så skulle man vara konstant avstängd eftersom den där typen av konfrontationer uppstår 100 gånger per match.

Svarskommentarer

Sv: Pikkarainens tackling
Fattar inte varför någon ur Timrå inte anmäler skadan på hirscho,eller Pebbens slashing på pikka?Timrå fick ta minst lika mycket skit under matchen. Jag hade gärna gjort det själv men enligt ordförande på disciplinnämnden måste någon som är berörd göra det:(

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.