Medelröding: Vaddå "någon som är berörd"? vad kallar de oss härinne? Vi är väl berörda om några!!1
Inlägg: 1279639
Svarskommentarer
Sv: Pikkarainens tackling
mikenomad: Läste fel sorry! Nämnden är endast tvungna att ta upp anmälningar som kommer från berörda(enligt nämnden gäller det spelare och ledare inom föreningen). Men tydligen är vi supportrar inte berörda:(
privatpersoner får fortfarande anmäla verkar det som men jag tror inte det ger något gehör.
privatpersoner får fortfarande anmäla verkar det som men jag tror inte det ger något gehör.