250kg kärlek: Kommer inte ihåg vilka domarna var, men i och med att de friade Pikkens tackling och diciplinnämnden stänger av honom, tolkar jag det som att förbundet måste ha inkompetenta domare som inte kan reglerna. Dessa 2 domare bör därför inte dömma mer i elitserien. Hockey är snart en djävla fjollsport likt innebandy.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Dessa 2 domare bör därför inte dömma mer i elitserien.
Hockey är snart en djävla fjollsport likt innebandy.
Redigerad kommentar