Laken: jag har haft konstant diciplin nämnds damp hela jävla dagen! suck... stackars pikken!
Inlägg: 1279845
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: apropå en helt annan sport.......Giffarna......vilken jävla tur man inte är GIF-supporter! Snacka om att vika ner sig. Tar ledningen med 2-1 i 75:e, släpper in 2-2 i 83:e, tar ledningen 3-2 i 90+1, släpper in 3-3 i 90+3....
Bara apropå nåt helt annat!
Bara apropå nåt helt annat!