Uno: Extra roligt att Boyce är ett Modo-reject.
Inlägg: 1279856
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: Helt jävla fucking awesome att blåsa Nolaskogsarna på konfektyren!!! Det är onani-varning över en sådan utveckling. Man blir kåt i blodet varje gång det går åt helvete för Modo.