Ambroo: Det var synd att han inte drog på honom mkt hårdare. Men då hade ju inte Kaariina Jämtin kunnat filma iofs.
Inlägg: 1279907
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Skarin: När Jämtin kommer hit nästa gång så kan väl det där vara något för klacken att ta upp. Vi vill se Kaaaarina Jämtin! Vi vill se......