1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614900 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1279951

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Det blir svårt ikväll. Det blir ännu svårare mot Luleå med det här laget.

Alla till Eon på torsdag o mobilisera!

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Hahl Bundy: Precis och det här oroar för framtiden. Det är inte roligt för nån att åka iväg på en fyra matcher lång bortatripp med två förluster i bagaget och allra helst inte när motståndet i tre av de fyra är tuffast tänkbara med bägge fjolårsfinalisterna och äckel-Modo på andra sidan.

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Hahl Bundy: Även om det naturligtvis blir svårt ikväll har jag en bra känsla inför matchen. Sen går det ju inte att komma ifrån att spelare som Hirsco, Pikken o Corso innebär en rejäl försvagning. Men detta till trots så är jag optimistisk.
Vill i alla fall se fortsatt speed o homogent målvaktspel. Sen får resultatet bli som det blir, men huvudsaken är att vi fortsätter på den inslagna linjen.
På torsdag mot Luleå så är det vinst. Var så säker!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer