1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1279958

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Hahl Bundy: Precis och det här oroar för framtiden. Det är inte roligt för nån att åka iväg på en fyra matcher lång bortatripp med två förluster i bagaget och allra helst inte när motståndet i tre av de fyra är tuffast tänkbara med bägge fjolårsfinalisterna och äckel-Modo på andra sidan.

Svarskommentarer

Sv: Linköpings HC - Timrå IK 2010-09-21
Ambroo: Kan vi ta en 3:a på de närmaste 2 så är det bra.
SSK på lördag o då är ju iallafall Pikka tillbaks o den matchen borde man väl ta om än med kamp?
Sen till veckan kan man väl hoppas att Corso är tillbaks o en nying i Larsson, hur bra han är el. dålig vet ingen, inte ens Perra tror jag.

När det gäller Hirso så får man inga bra vibbar när Perra säger så här:

"Tiden läker alla sår"
Jag hittar inte det hela på Webben men jag läste det i tidningen i morse, om det var i ST el. DB, det bråkar mina 2 hjärnceller om för tilfället.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer