Paddan: haha ne han bryr sig inte... sen om du råkade ha lite fantasi nu när du läste vad jag hade skrivit får stå för dig :D men jag tror inte att min sambo har några problem med det, han skulle nog bara tycka att det var häftigt och nått han kunde skryta om.. haha eller hur söder över?? ;P
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
men jag tror inte att min sambo har några problem med det, han skulle nog bara tycka att det var häftigt och nått han kunde skryta om.. haha eller hur söder över?? ;P