Blizzard: "- Det är den finansiella biten som återstår. Stefan Lindqvist (Timrås sportchef) jobbar på att lösa det, säger agenten Patrick Pilloni till Eurosport.se."
Jaha, det är bara pengar det sitter i. Jamen dåså, då är det väl inga problem. Då måste det nästan vara klart. Jag menar är allt annat löst så är det ju bara för Linkan att lasta fram sedelbuntarna...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jaha, det är bara pengar det sitter i. Jamen dåså, då är det väl inga problem. Då måste det nästan vara klart. Jag menar är allt annat löst så är det ju bara för Linkan att lasta fram sedelbuntarna...