1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614896 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1280571

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Samtidigt som jag kliar mig på snoppens mage sticker jag ut hakan och häver ur mig: Jag tror att Sonnie skriver på ett kontrakt med TIK snart.

Tänk noll noll nu.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Jag är nog benägen att att tro som du.
Sonnenberg är en spelare som jag tror att Timrå i längden inte har råd att vara utan trots att han är dyr.

Fansens kelgris är inte att skita i direkt!

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Kan instämma i tanken. Angående Sonnenbergs kontrakt är ju sakförhållandet sådant att det inte spelar någon roll om han skriver på ett kontrakt imorgon, om två veckor eller om han hade gjort det i juni. Visst, det stillar oroliga nerver, men han får som bekant inte spela i klubben förrän i oktober - i alla fall inte om Timrå vill undvika en skattesmäll.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer