1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614897 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1280581

Sv: Apropå nånting...
Skarin: Jag är nog benägen att att tro som du.
Sonnenberg är en spelare som jag tror att Timrå i längden inte har råd att vara utan trots att han är dyr.

Fansens kelgris är inte att skita i direkt!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Men hur dyr ska han behöva va? Han ska göra en sista säsong innan pension och han har ett framgångsrikt familjeföretag på sidan.

"Vadå poängsnitt på 1 per match? Vet du vad en marknadsmässig lön ligger på för gamlingar som dig?"

Sv: Apropå nånting...
... Så undrar jag när WHL drar igång?

Sebastian Owuya har ju inte direkt många teammates i Medicine Hat Tigers för tillfället enligt EP Rostern och hemsidan deras verkar ju inte direkt funka. www.tigershockey.com

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer