1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1280721

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Sonnenberg är en klasslirare, inge snack! Jag bara försöker ingjuta lite mod och mannakraft i er om det nu blir så att han kostar för mycket. Jag menar, finns det inga pengar så finns det inte. Och då tycker inte jag att vi ska lägga oss ner och självdö, hulkandes av självömkan. Till det har vi ett på tok för bra lag även utan Sonnie!

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Å andra sidan är det dags för Luletorsk.
Vi kan inte längre ha ett obesegrat lag i Luleå!

Redigerad kommentar


Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Självömkan o självömkan. Blir det så att han inte kommer vilket det ser ut som allt mer o mer så får vi ju förlita oss på de har, så enkelt är det med Matte. :)

Men han kan vara skillnaden på att gå långt el inte pga det vi redan har sagt härinne.

Jag har räknat bort honom nu o ska bara gråta en skvätt i min självömkan, det kunde ju ha blivit så bra :)

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer