mikenomad: Självömkan o självömkan. Blir det så att han inte kommer vilket det ser ut som allt mer o mer så får vi ju förlita oss på de har, så enkelt är det med Matte. :)
Men han kan vara skillnaden på att gå långt el inte pga det vi redan har sagt härinne.
Jag har räknat bort honom nu o ska bara gråta en skvätt i min självömkan, det kunde ju ha blivit så bra :)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men han kan vara skillnaden på att gå långt el inte pga det vi redan har sagt härinne.
Jag har räknat bort honom nu o ska bara gråta en skvätt i min självömkan, det kunde ju ha blivit så bra :)