Jag gillar verkligen inte Åkerlunds spelstil. Han vill ju skära av vinklarna så pass så han står en decimeter framför spelaren.. Inte första gången han fått ett mål i öppen kasse i baken.. Varför jobbar han inte längre in i mål!?
Men sen' 2 poäng så här, tänk er då med Corso, Hirso, Pikkarainen, och Sonnenberg!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Men sen' 2 poäng så här, tänk er då med Corso, Hirso, Pikkarainen, och Sonnenberg!