TIK55: ja det är klart att dom är glada över grabbens framgångar på försäsongen. Men dom syftar nog bland rookies vilket är en realistisk förhoppning.
Inlägg: 1281400
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så fick jag svar från Mikael Lundström
Hej
Martin
Tack för ditt amil och dina synpunkter.
Med vänlig hälsning
Mikael Lundström
Svenska Ishockeyförbundet
Tävlingschef
[email protected]
+46 (0) 8 449 04 39 , +46 (0) 70 445 04 39
Hej
Martin
Tack för ditt amil och dina synpunkter.
Med vänlig hälsning
Mikael Lundström
Svenska Ishockeyförbundet
Tävlingschef
[email protected]
+46 (0) 8 449 04 39 , +46 (0) 70 445 04 39