Abron: Ska hälsa min granne det som tror han är Stockholmare. Ska ändå dit och sätta upp Timrå-flaggan ;-)
Inlägg: 1281993
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
Timrå Icon:
Det kan du gott göra, för om en från Tokstan påstår att han är Stockholmare så är det nått fel.
Det kan du gott göra, för om en från Tokstan påstår att han är Stockholmare så är det nått fel.