Inlägg: 1282158
Svarskommentarer
Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-09-25
250kg kärlek: Själv är jag inte bara "rätt" nöjd utan jättenöjd! Vi har ett poängsnitt på 2 och håller vi det (orimligt i det närmaste, jag vet) så landar vi på 110 p! Och SSK borta, när vann vi en sån match senast?
Lägger vi därtill det faktum att de som ska göra målen i detta Timrå IK fortfarande inte är tillgängliga så anser jag att vi får vara mer än nöjd med inledningen.
Det som satt sig på näthinnan och det som kanske lade ribban hos många en aning högt var den jävulska match Timrå presterade i premiären. Den var faktiskt något i hästväg. Vi kan begära mer av laget, visst. Men jag tror att avsaknaden av herrar Hirso och Corso gör att osäkerheten i laget blir mer påtaglig än man kan tro. När dessa herrar är tillbaka lär vi få se lite mer struktur, lite bättre passningsspel och ett helt annat PP där det hittils inte alls fungerat.