lu93rowa: det sa jag inte! jag sa frågade om han fick några men av EN tackling från pikkarainen. jag vet att man kan få men av för många tacklingar men att han råkade stå ivägen är ju inte pikkarianens fel. man får tacklas i hockey, det är frivilligt att spela. är det så att han inte kan ta en tackling för att han får en hjärnskakning så fort nån är på han så kanske han ska sluta spela eller titta upp lite mer.. =) har i alla fall aldrig sagt att det inte är farligt med många hjärnskakningar!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
man får tacklas i hockey, det är frivilligt att spela. är det så att han inte kan ta en tackling för att han får en hjärnskakning så fort nån är på han så kanske han ska sluta spela eller titta upp lite mer.. =) har i alla fall aldrig sagt att det inte är farligt med många hjärnskakningar!