Hahl Bundy: Sssssch. Jag har poppat popcorn och har fötterna på bordet. Här ska det njutas som man annars bara kan göra i Brynäsboken eller hemma i Bredtorpshallen när underbara Tranås lirar.
Inlägg: 1282538
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Dragan 2k: Ahh. Sorry det brukar jag med. :)
Synd att jag kanske sabbade det hela.
Synd att jag kanske sabbade det hela.