Huge: du lobbar ju för att pikka borde be om ursäkt?
Inlägg: 1282556
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
söder över: Isf läser du mina inlägg som Fan läser Bibeln.
Man kan faktiskt visa lite respekt och att man bryr sig utan att samtidigt behöva be om ursäkt.
Men det går samtidigt utmärkt att göra båda delarna, om man nu känner för det.
Man kan faktiskt visa lite respekt och att man bryr sig utan att samtidigt behöva be om ursäkt.
Men det går samtidigt utmärkt att göra båda delarna, om man nu känner för det.