Inlägg: 1282558
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Huge: mm å pikka har alltså i en av landet mest lästa tidningar beklagat att mäntyma blev skadad...
ah du utgår ifrån att ingen i frölunda är läskunnig?!
ah du utgår ifrån att ingen i frölunda är läskunnig?!
Man kan faktiskt visa lite respekt och att man bryr sig utan att samtidigt behöva be om ursäkt.
Men det går samtidigt utmärkt att göra båda delarna, om man nu känner för det.