Inlägg: 1282565
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco: För att inte tala om brorsan Stig, det var ett råskinn det! Huruvida han bad om ursäkt till höger och vänster har jag dock ingen aning om.
Den där jävla Börje Salming. Lappade till Finn Lundström. Och inte bad han om ursäkt efteråt.