Inlägg: 1282571
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Nu har jag aldrig skrivit att jag tycker Pikken borde ge en ursäkt, men det spelar väl ingen roll du verkar läsa lite som du vill ändå.
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Ställ de inblandade till svars. Bad han om ursäkt eller gjorde han det inte? Tiden har hunnit ifatt, det är dags att få svar på det.
Nu!
Nu!
Redigerad kommentar
mikenomad: Spud får fan åka ner till gävle och reda upp den där soppan. Huge ställer upp som wing man. Sådär, schas på de två.