Inlägg: 1282575
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Jag tycker det är dags för Pikkarainen att gå ut offentligt och be om ursäkt till hockeysverige för att han inte bad om ursäkt till Mäntymaa, men han har säkert någon ursäkt för att slippa be om ursäkt för att han inte bad om ursäkt.
Jag tycker det är dags för Pikkarainen att gå ut offentligt och be om ursäkt till hockeysverige för att han inte bad om ursäkt till Mäntymaa, men han har säkert någon ursäkt för att slippa be om ursäkt för att han inte bad om ursäkt.
Nu!
Redigerad kommentar