Inlägg: 1282594
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Abron: OK. Streck i "debatten". Det är mörkt och dags att gå in från sandlådan. Suddar det som skrivs av den som inte förstår.
Jo det är rena rama sandlådan, hink å spade typ.